Reklamačný asistent - Packeta

Reklamačný asistent s Packetou

Ak Vám produkt zakúpený u nás z nejakého dôvodu nevyhovuje alebo máte strach či Vám sadne veľkosť, už nemusíte mať obavy. 
V prípade potreby máme pre vás jednoduchý spôsob výmeny / vrátenia tovaru na naše náklady.

AKO TO FUNGUJE?

ZAKÚPTE SI AKÝKOĽVEK PRODUKT V NAŠOM ESHOPE.
Zásielku Vám doručíme Vami zvoleným prepravcom.
 
TOVAR SI VYSKÚŠATE A ROZHODNETE SA. 
Na rozhodnutie či tovar chcete vymeniť alebo vrátiť máte 30 dní.  
 
TOVAR NEVYHOVUJE? 
Zabalený produkt stačí priniesť na výdajné miesto Packety. Na balík stačí nalepiť vytlačený reklamačný štítok, ktorý vám prišiel na e-mail s faktúrou, prípadne požiadajte personál na výdajnom mieste a ochotne vám ho vytlačia **
 
HOTOVO!
Služba reklamačný asistent s Packetou je úplne zadarmo. Vašu reklamáciu spracujeme a peniaze vám vrátime na účet alebo vám zdarma pošleme iný tovar.

* Vrátenie zdarma platí iba pri vrátení cez službu Packety. Pri využití iného spôsobu vrátenia hradíte dopravu späť vy.
** Ak nemáte možnosť vytlačiť si reklamačný štítok, v pobočke Packety vám ho radi vytlačia. V tomto prípade vám bude stačiť iba trasovacie čislo (tracking number) vašej objednávky, ktoré poskytnete pracovníkovi Packety.