Dodanie tovaru trvá väčšinou do 24 hodín ak je tovar skladom. V každom produkte je označenie, či sa nachádza práve na sklade alebo u dodávateľa aj s približným dátumom doručenia.
Koľko stojí cena dopravy?
Poštovné je od 2,59 € v závislosti od Vami zvoleného dopravcu. Podrobne rozpísané ceny dopravy nájdete na našej podstránke Doprava
Akými spôsobmi môžem platiť za tovar?
Svoju objednávku môžete zaplatiť: - na dobierku (pri prevzatí tovaru), - platobnou kartou vopred, - vopred na účet.
Možnosti platby nájdete aj na našej podstránke Možnosti platby.
Môžem si tovar vyskúšat a objednávku prevziať osobne v kamennej predajni?
Áno, môžete. Naša predajňa sa nachádza v Nitre na Bratislavskej ulici 2663/21. Stačí keď v pokladni zvolíte možnosť "Osobný odber na predajni". Táto forma dopravy je zadarmo. Viac informácií o predajni nájdete na tejto adrese -> Kamenná predajna Nitra.
Môžem si objednať telefonicky?
Áno, môžete. Telefonický kontakt na našu zákaznícku podporu nájdete na adrese kontaktu.
Ako môžem uplatniť zľavový kód?
Ak ste získali zľavový kupón, môžete ho uplatniť v košíku časť "Ak máte kód ku kupónu na zľavu, vložte ho nižšie: "
Ako zistím stav svojej objednávky?
Stav svojej objednávky si môžete overiť v správe svojho účtu. Ak nemáte vytvorený účet, v objednávkovom maily sa nachádza odkaz na zistenie stavu objednávky. V prípade potreby nás môžete kontaktovať a zistiť stav na zákazníckom servise.
Ako funguje Zásielkovňa?
Zásielkovňa sú odberné miesta po celom Slovensku, v ktorých si môžete vyzdvihnúť osobne svoju objednávku. Na telefón Vám príde SMS správa s kódom, ktorý stačí ukázať obsluhe na danom výdajnom mieste. Od tejto chvíle si môžete Váš balík kedykoľvek do 7 dní vyzdvihnúť. Zásielkovňa má na Slovensku viac ako 5 157 výdajných miest a stále pribúdajú. Viac ako funguje Zásielkovňa nájdete na tomto odkaze.
Akými prepravcami zasielame tovar?
Tovar zasielame rôznymi prepravcami, ktorých si vyberáte v poslednom kroku pri objednávaní. Prepravcov nájdete aj na našej podstránke Doprava.
Aký zvoliť postup pri zlyhaní platby?
Pri zlyhaní platby máte dve možnosti. Pokiaľ ste registrovanými zákazníkmi, späť na platobnú bránu sa dostanete pomocou Vášho účtu, kde si vyhľadáte poslednú objednávku, ktorú chcete uhradiť alebo sa dostanete späť na Vašu objednávku cez potvrdzovací email, v ktorom sa nachádza link k Vašej objednávke.
Pokiaľ ste nakupovali ako nezaregistrovaní zákazník, v potvrdzovacom emaily nájdete link, vďaka ktorému sa viete jednoducho dostat späť na svoju objednávku cez link, ktorý sa nachádza na konci emailu.
Ak by ste si nevedeli pomôcť, neváhajte nás kontaktovať na našom zákazníckom servise.
Môžem nakupovať bez registrácie?
Áno, u nás je možné nakupovať i bez registrácie. V pokladni je potrebné mať zaškrtnuté pole bez registrácie.
Kde nájdem sekciu SEBAOBRANY a NOŽE?
Táto sekcia je sprístupnená iba pre registrovaných zákazníkov a zobrazí sa Vám iba po prihlásení.
Prihlásiť a zaregistrovať sa na našej stránke viete tu.
Na čo slúži reklamačný asistent, ktorý som obdržal v balíku?
Reklamačný asistent slúži na výmenu a vrátenie tovaru cez zásielkovnu, vďaka ktorému nám môžete vrátit tovar na naše náklady. Stačí ho iba nalepiť na balík a odovzdať do akejkoľvek zásielkovne.